OM STAGEFRONT

StageFront er Vejle's populære musicalskole for alle børn og unge mellem 7-20 år der ønsker at lære at danse, synge og spille skuespil eller som ønsker at styrke deres allerede voksende talent - og ikke mindst - at stå på den store scene en skønne dag. Og de første 10 år er gået fantastisk. Der har været en flot udvikling af de mange unge mennesker, der har prøvet kræfter med alle elementer af musicalgenren.

StageFront arbejder målrettet med musicalgenren og har til formål at udvikle børn og unges kreativitet, selvstændighed, kreativitet, talent og samarbejdsevne. StageFront har til hensigt at sikre børn og unge en grundig indlæring og på længere sigt, at kunne blive potentielle aktører i blandt andet Vejle Musical Teater - og andre musicalteatre. Denne hensigt er allerede opnået, da vi allerede, kan opleve nogen af vores elever ude på de store scener. Det er vi meget stolte af.

En del af tidligere samt nuærende elever har været med i store forestillinger i Vejle Musical Teater, Fredercia Teater, MCH Musical i Herning og Holstebro, HC. Andersens Festspillene, Hedensted og Middelfart Musical, Horsens teater, Kolding teater samt Palsgaard Sommerspil. Derudover har vi også elever, som har sunget på scenen på fjernsyn i finalerne i "Danmark har Talent" samt "The Club Radio" på Disney Channel.

Undervisningen varetages af professionelle instruktører, der selv har medvirket, instrueret og arbejdet med adskillige musicals de seneste år.

StageFront er samtidig en forening, som du bliver medlem af. Det betyder at DU kan være med til at præge skolen og opnå medbestemmelse, da vi hvert år holder en generalforsamling.

Undervisning foregår på: DOMUS, Ved Sønderåen 1, 7100 Vejle

Kom og vær med.

Vi glæder os til at se DIG.