INSTRUKTØRER

LAURA WILDT

Laura er uddannet fra Den Danske Scenekunstskole, Musicalakademiet i Fredericia i 2021, og arbejder til daglig som freelance skuespiller og manuskriptforfatter. Hun har spillet med i diverse forestillinger og TV-serier og har senest medvirket i musicalen "De 3 Små Grise" på Fredericia Musicalteater.

Laura er stadig selv aktiv på de skrå brædder, og har derfor fingeren på pulsen om hvad der sker i musicalverdenen, og glæder sig meget til at kunne videregive hendes viden og kunnen til vores elever. Hvilket vi selvfølgelig er super glade for og glæder os til.

Naja Bæk

Jeg hedder Naja og er 22 år. Jeg læser til daglig medievidenskab på SDU. Jeg har danset siden jeg var 3 år gammel. Indtil 2017 dansede jeg hos LB-dans og det var alt lige fra standard og latin til disco og showdance. Siden har jeg været med i en masse musicals både hos Middelfart Ungdomsskole og især de seneste år ved Frøbjerg Festspil med Midt om natten som den sidste nye.

LÆRKE HANSEN ( HJÆLPEINSTRUKTØR / VIKAR )

Lærke har været en del af musicalskolen siden opstart af skolen. hun har danset pardans siden hun var 2½ år og har flere titler bag sig, Dansk, jysk og nordisk mester m.fl. hun stoppede med pardans for et par år siden for at satse alt på musicalen, som hun også vil uddanne sig indenfor.

Hun har gået til Ballet og til showdance, har deltaget 2 gange i VM indenfor large production,  begge gange med en flot 4 plads.

Hun er meget aktiv i forskellige musicals rundt omkring i jylland. og har lige deltaget i sin første kortfilm.

Lærke deltager alt hvad hun kan ved undervisningen, og fungerer som vikar hvis vi skulle blive ramt af sygdom eller fravær.

Lærke er desuden også ansvarlig for PR på vores sociale medier.