HOLD

LIDT OM VORES HOLD PÅ STAGEFRONT

Beskrivelse af vores hold

Der tilbydes undervisning i:

• Sang/Kor
  • Drama
  • Dans
  • Musicalperformance

Undervisningen foregår hver torsdag fra kl. 16.00 – 21.00

HOLD

Hold 1 - 16.00-16.50 = Musicalperformance 7-11 år

Hold 2 - 17.00-17.50 = Sang fra 12-20 år

Hold 3 - 17.00-17.50 = Dans 7-11 år

Hold 4 - 18.00-18:50 = Sang 7-11 år

Hold 5 - 18.00-18:50 = Dans fra 12-20 år

SPISEPAUSE 18:50-19:10

Hold 6 - 19.10-20:00 = Drama fra 12 -20 år

Hold 7 - 19.10-20:00 = Drama 7-11 år

Hold 8 - 20.00-20.50 = Musicalperformance fra 12-20 år

Stedet for undervisningen er i DOMUS, Ved Sønderåen 1, 7100 Vejle

Læs mere om de enkelte hold nedenfor:

MUSICALPERFORMANCE

Instruktør Laura Wildt

For dig der ønsker at blive en dygtig musicalperformer. Vi arbejder ud fra et stort musicalrepertoire, hvor kroppen, stemmen, dans og udtryk vil være i fokus. Vi øver os i at synge og danse samt opsætter små koreografier og shows indenfor musicalgenren. Vi arbejder frem imod at blive en dygtig performer!

SANG 12-20 ÅR

Instruktør Laura Wildt

For dig der både vil være en bedre ensemble sanger samt en trænet solist. Vi arbejder med et stort repertoire af både pop, rock, rap, gospel og blues, hvor vi både synger kor og solistisk. Vi arbejder med sangteknik, så vi får styr på støtte, sangfunktioner, klange, effekter og improvisation samt udtryk i både krop og stemme. Vi arbejder frem imod at blive en bedre teknisk sanger.

DANS 7- 11ÅR

Instruktør  Naja Bæk

For dig der gerne vil blive en bedre danser, ønsker at føle dig mere sikker i trinene til en audition samt ønsker at få et bedre udtryk og evne til at komme ud over scenekanten. Vi arbejder med grundtekniker inden for musicaldans og funk. Der bliver arbejdet med koreografier inden for musical, funk, hip hop og moderne.

SANG  7-11 ÅR

Instruktør Laura Wildt

For dig der elsker at synge. Vi arbejder med et stort udvalg af danske hits, nymoderne pop samt alle de sange, du selv holder af at synge i hverdagen. Vi øver os i at synge flerstemmigt kor samt på at synge solo.

Vi arbejder med udtryk i både krop og stemme – det er holdet hvor vi har det sjovt med at synge!!

DANS 12-20 ÅR

Instruktør  Naja Bæk

For dig der ønsker at stå på scenen og danse eller brænder for at blive bedre til grundteknik og bevægelse. Vi arbejder med grundtekniker inden for musicaldans, funk og moderne. Der bliver arbejdet med udtryk gennem kroppen. Derudover arbejder vi med flotte koreografier inden for musicaldans, funk og hip hop.

DRAMA 7-11 år

Instruktør  Laura Wildt

Her arbejder vi med dramaøvelser og udfoldelse på en scene gennem leg, bevægelse og udtryk. Vi arbejder sammen på gulvet og også i grupper. Vi øver os i at fremføre øvelser og små stykker for hinanden og vi lærer at performe og komme ud over scenekanten. Alle elever på dette hold får roller i årets juleforestilling og afslutningsshow og vi øver op på disse roller i timerne.

DRAMA 12-20

Instruktør Laura Wildt

Her arbejder vi med dramaøvelser, udtryk, replikføring, optræden, rollebearbejdelse, arrangement på en scene og teatersport. Arbejdet foregår med alle på gulvet samt i grupper.  Alle elever på dette hold får roller i årets juleforestilling og afslutningsshow og vi øver op på disse roller i timerne.